Dnes ráno jedeme přes městečko Predazzo na stanici lanovky za vesničkou Bellamonte.
Nasedáme do kabinek a vyjíždíme asi o 400 m výše na horní stanici s názvem La Morea. Je nádherné počasí, i když předpověď nevypadá dobře. Jako celý týden...

I dnes volíme jednodušší trasu. Přidává se k nám i Marek s Luckou, asi si chtějí po té včerejší štrapáci odpočinout. Jdeme po pomalu stoupajicí cestě k chatě Rifugio Passo di Lusia.

Cestou narazíme na paní Jágovou, ale jelikož je nás víc, nebojíme se jí nic :)

U chaty se naše velká skupina trhá - část, která chce zdolat Cima Bocche (2 785m) vyráží kupředu, my pomalejší se kocháme rozkvetlými loukami a nádhernými výhledy.

Za chvíli zjišťujeme, že jsme sami - Lucka i Marek jdou podstatně rychleji a u Františka to už bereme jako standard. Když tady je tak krásně a mi se nechce jen koukat pod nohy a funět do kopce.

Když dorazíme na sedlo a pod námi se otevře výhled na jezero Lago di Lusia, zazvoní nám telefon od Lusíi. Tedy od naší Lucky - jsou zvědaví, kde jsme se zasekli - všichni už sedí u jezera, Lucka krmí ryby a František si chladí nohy v chladné vodě.

Sejít k nim je už otázka pár minut.

Janka krmení neodolá a hejno malých rybek je pro kousek housky schopno vylést z vody na sucho...

Po krátkém odpočinku a svačině začneme sestupovat dolů, podél potoka. Je to nádherná cesta plná kytek, úžasných výhledů do dálky za doprovodu zurčící vody.

I tady opět panuje dobrá nálada:) Nezkazí nám ji ani cedulka s nápisem "Zákaz houbaření". A víte proč nám náladu nezkazí? Protože nerostou!!!!

Zastavujeme se až u salaše Malga Bocche. Kolem je plno kraviček a okolo se začínají sbírat těžké mraky. Z dálky slyšíme hřmění...

Neodradí nás to ale od krátkého odpočinku u nefiltrovaného piva. Bylo výborné.
Pro jistotu se ale rychle zvedáme a vydáváme se na cestu traverzem k lanovce. Jdeme po štěrkové cestě prakticky po rovince. Mraky nás míjí a nám na cestu svítí sluníčko. Cestou procházíme kolem malých dřevěných chatiček s kravičkami mezi borovicemi v pozadí. Kýčovitý pohled.

Pak už jen sešupajdíme lanovkou dolů, obereme naše řidiče o tekutiny, s úlevou sundáme boty a chladíme se ve stínu.
Ač se to nezdálo, šli jsme skoro 6 hodin, ušlapali 14 kilometrů a vystoupali 800 m převýšení - alespoň to tvrdí Markův Sports Tracker.
To si to osvěžení zasloužíme!

Marek ukazuje na meteoradaru bouřky, které nás úplně obklíčily. Jen nad námi je modrá obloha. No nemáme my to ale štěstí?

Klikněte si na obrázek - zobrazit na mapy .cz a uvidíte naši cestu. Jdeme cestou doleva :)

Zpět na úvodní stránku Val di Fieme 2017

Další den naší dovolené - Monte Agnello

Vytisknout stránku Vytisknout stránku18. 7. 2017, 15:42, zobrazeno 2357x, dnes 0x