Marketing v širším kontextu - Olomouc

Přiznám se, že mi moc nesedí "velká" školení - vše je až moc všeobecné. Na toto školení mne ale dotlačila jména, která buďto znám a mám rád, nebo o nich vím, ale neměl jsem ještě tu možnost se s nimi setkat osobně. A tak 28. února nasedám do auta, ve kterém už sedí osoby mi blízké - Slávek a Adam.

Vyrážíme a v družném hovoru dojíždíme na centrální parkoviště u odbočky na Fulnek.
Zde, na plácku 5 * 10 m vidíme pravidelně odstavené auta. Tentokrát tady odstavuje auto poslední člen naší výpravy - Pavel.

Musím uznat, že cesta s nimi by mohla být podstatně delší - máme totiž všichni něco společného - naši práci. I když každý podnikáme v jiném oboru, všichni jsme "e-shopeři". A protože nikdo z mých spolucestujících není "tajnůstkář" se strachem, že by mohl být ten druhý lepší než on, cesta probíhá v družném rozhovoru plném informací, porovnávání a rad tomu druhému. Nebojím se říct, že to je možná lepší, než celé školení!

jindra-faborsky.jpg

Školení zajišťuje Jindra Fáborský - www.jsmemarketing.cz
Sál je skoro plný a naše sada přednášek může začít.

jindrich-faborsky.jpg

Prvním přednášejícím se trochu z donucení stává sám Jindra - zatím totiž nedorazil jediný z pozvaných přednášejících...
I tak stačí říct zajímavosti z Analyticsu a trochu jiný pohled na věc.

adam-hazdra.jpg

Pak nastupuje Adam Hazdra. Neznám ho osobně, ale koupil jsem si - a samozřejmě i přečetl jeho knihu
"Skvělé služby"

Musím se přiznat, že jsem na tuto knihu byl moc natěšený a nakonec byl zklamaný. Konečně jsem se mohl díky Adamovu povídání podívat na knihu z jiné strany a trochu ji i pochopit.
A tak kniha byla vytažena z knihovny a připravena ke svému druhému čtení.

Vždyť dobré služby jsou tím nejlepším marketingem...

magdalena-cevelova.jpg

Dalším přednášejícím byla marketingová čarodějnice Madla Čevelová.
Znám ji z jejich e-booků a newletterů - osobně ji ale vidím poprvé. Sympatické mi je její směřování na malé podnikatele. Celá přednáška byla o práci ve velké firmě v porovnání s malým podnikáním. Vše bylo krásně doplněno fotografiemi konkrétních "malých" podnikatelů.

miroslav-kral.jpg

Čtvrtým přednášejícím byl zakladetel firmy MarketUp Miroslav Král. Byl to opak předešlé přednášející - pohled velké agentury na velké "kšefty".

karel-mindless-novotny.jpg

Poslední přišel na řadu Karel Mindless Novotný. Měl jsem to štěstí se s ním již setkat - jak na přednášce, tak na osobní konzultaci. Jak tohoto klasika popsat? Asi slovy Petra Pouchlého — zakladatele Court of Moravia - "Udělá Vám díru do hlavy".

Jeho přednáška o rozdílech Off line a On line marketingu byla úžasná. Zase nezklamal... Díra v hlavě se konala :)


Marketing

Vytisknout stránku Vytisknout stránku23. 3. 2014, 17:05, zobrazeno 1374x, dnes 1x
0.0 0Hodnocení