PITZTAL 2005

Po dvou letech se zase setkáváme ve staré sestavě  (Jana, Franta a já) na výletě do Alp. Tentokrát do Rakouských. Původní plány byly trochu jiné, ale jsme rádi, že se opět vydáváme za hranice všedních dnů.

Čtvrtek 30. 6. 2005, start naší dovolené

Dnes je poslední den školy. Pferda rozdal vysvědčení a fofrem jede do Ostravy, kde si kupuje nový fotoaparát - Canon 350D. Já čekám doma na děti a jejich trojky, a pak je vezu do k babičce. Tomík si s sebou bere video a půlku kazet, co máme doma. Návrh, že si s sebou vezme počítač neprošel...

Já se vracím domů, jdeme na poslední nákupy (Euro, brýle a pláštěnky). Jana ještě stíhá zaběhnout k holičce, já odstavuji auto do garáže a v 19.15 pro nás přijíždí naše soukromé červené sportovní dieselové taxi firmy Domes & dcery.

Při čekání na příjezd autobusu meditujeme, kdo bude sedět vedle Pferdy... V 19.50 přijíždí Pferda ve staré zájezdové Karose (zatím sedí sám) a my se loučíme s Ostravou. Stavíme v Olomouci, pak až v Brně. Tam také fotím svou první dovolenkovou fotografii - noční Špilas.

K Pferdovi si sedá dáma středního věku i rozměrů. Uf! Pak už šupajdíme směr České Budějovice a Rakousko. Přes Třeboň projíždíme o půl druhé ráno. Tajně doufáme, že nám budou mávat Třeboňáci, ale oni - lumpi - spí!!!! Kolem třetí hodiny ranní přejíždíme hranice. První zástavku máme v 5.15 u jezera Modsee. Pferda nás vede na vyhlídku u hotelu, kocháme se výhledem, když na protější kopce zasvítí sluníčko a skály se rozzáří do ruda.

Dělám panorama a mám štěstí - za půl minuty je po slunci, zatahuje se a začíná pršet. V 5.45 vyjíždíme směr Salzburg. Projíždíme dlouhatánským tunelem - napadá mne, že kdyby s námi jel MUDr. Kalivoda, tak o něm víme všechno. Bohužel, náš průvodce spí...... Až později se od kuchařky dozvídáme, že má asi 6 km. Ví toho více než průvodce!
Celou cestu prší a hory jsou v mracích. Projíždíme Innsbruckem. Na místo - do vesničky Zaunhof dorážíme v 9.45 Ubytováváme se v malém, ale krásném penziónku, máme pokoj č. 7.

Vybalíme si věci a Jana to zapíchne do pelíšku, já s Ferdou si hrajeme s foťákama. Snídaně - nebo oběd - je ve 12.00. Pak máme opět odpočinek do 14.30 . Jana ho opět celý prospí. Pferda ihned pohotově vymýšlí hádanku. „Jaký je rozdíl mezi Janou a spavou nemocí? Malinký - jenom muška - tse - tse - tse.....“

Další cesta naší dovolené:

Den druhý - Zaunhof

Den třetí - Rifelsee, Mandarfen

Den čtvrtý - Hinterer Brunnenkogel

Den pátý - Hochzeiger

Den šestý - Weise, Aidse, Zaunhof

Den sedmý - Horlachbach, Öetz

Den osmý - Zaunhof, Insbruck

Zpět do sekce Postřehy z cest

Vytisknout stránku Vytisknout stránku16. 12. 2008, 18:35, zobrazeno 8492x, dnes 3x