Tento prodloužený víkend trávím ve společnosti inspirujících lidí a snad můžu říci že i kamarádů - Radka, Honzy, Mária a Jakuba. Společně míříme do Harrachova.

S Kubou se scházím již ve Svinově na nádraží a v družném hovoru spolu dojedeme na nádraží do místa, které Radek nazývá "Fackup Perníkov". Prostě Hradečák :)

Tam nás už čeká zbytek posádky a všichni společně vyrážíme směr Harrachov. Už po tmě přijíždíme k našemu ubytování v penzionu Schäfer. Vítá nás milý majitel a ubytovává v moc pěkných pokojích.

Celé ubytování je luxusní. V patrovém domku vpravo bydlíme, nízká přístavba vlevo ukrývá saunu, venkovní posezení a za ní bazén.

Pohled zezadu přes bazén na saunu a venkovní posezení.

Necháme si poradit a společně vyjíždíme na večeři do restaurace Terassa. Překvapují výborným jídlem a všichni se naprosto božsky navečeříme. Jsme tak spokojení, že si zamlouváme stůl i na další den. Večer proklábosíme a jdeme do hajan.

Další den se rozhodneme vyrazit na tůru. Honzu necháváme pracovat - udělá nám jen taxi a vysadí nás na zastávce Rýžoviště u Ski areálu. Odtud šlapeme po zelené značce do kopce. S Radkem občas odskočíme odlovit nějakou tu kešku, ale jinak společně dojdeme přes Ručičky až na Dvoračky, kde si sedáme na oběd v peznziónu Štumpovka.

Počasí nám přeje - je příjemně, svítí sluníčko i ten výhled máme:

Nazpět se nám nechce stejnou cestou a tak míříme po žluté zprudka dolů na místo zvané Nad Světlankou, kde přejdeme na modrou a to, co jsme sestoupili znovu vyšlápneme nahoru na Ručičky.

Z Ručiček pokračujeme po modré na Studenov a odtud se po žluté značce vracíme nazpět na Rýžoviště. Už po tmě dojdeme na penzion, kde nás očekává upracovaný Honza. Společně sedáme do auta (pěšky se už nikomu nechce) a znovu vyrážíme na Terassu.

Jako bunus po opulentní večeři si dáváme jahody s mascarpone, s ořechy, medem a pepřem. Na první pohled divná kombinace, ale jinak úžasná pochoutka. Následně diskutujeme na penzionu až dlouho po půlnoci. Pořád je o čem si povídat.

Poslední den si kluci jako den včerejší dopřávají saunu a pak spolu probíráme naše společné projekty - tedy trochu pracujeme, aby se neřeklo, že nic neděláme...

Takže pánové - děkuji za pozvání na tuto akci a těším se na další plánované setkání!!!

P.S.
Heslo tohoto víkendu:
"Přeprodávači končí!"

Vytisknout stránku Vytisknout stránku24. 10. 2019, 17:01, zobrazeno 899x, dnes 0x