Zápisky z našich krátkých výpadů do přírody, za poznáním a krásami okolí...

18. září 2021, zobrazeno 154x

Za keškami na Landek

Je sobota a nám se nechce lelkovat doma - chvíli před polednem se zvedáme a vyrážíme na odlov zbytku labek v okolí Landeku. Už jsme tady před nějakou dobou byli, ale bylo tak šílené bláto, že jsme to vzdali. více

9. září 2021, zobrazeno 195x

Jesenické putování

Koncem týdne slibují meteorologové krásné počasí a tak se s Jankou na rychlo rozhodujeme udělat si ještě jeden prodloužený víkend a vyrazit ven do přírody. Míříme do Jeseníků. více

3. září 2021, zobrazeno 141x

Keškování s dětmi v Beskydech

Janka už nějakou dobu plánuje odlovit sérii keší v Dolní Lomné na úbočí Malé Skalky (798 m n. m.). Série se jmenuje "Přemnožená prasátka" a prý je z ní krásný výhled na okolí. více

15. srpen 2021, zobrazeno 774x

Nejvýchodnější místo ČR

Dnešní neděle má patřit mezi nejteplejší dny srpna. Venku má být i více než 32° C. Nám se ale nechce sedět doma. Proto vyrážíme alespoň na krátký výpad. více

komentáře: 1

8. srpen 2021, zobrazeno 331x

Chřiby - den druhý

Dnes máme druhý - když budu počítat páteční večer tak třetí - dárkový den v Chřibech. Zbývá nám cesta domů, ale i ta může být dobrodružná. více

6. srpen 2021, zobrazeno 314x

Keškovací Chřiby

Narozeninové dárky můžou být různé. Od Marcelky a Lumíra dostávám výlet na jih Moravy. A tak v pátek večer vyrážíme za dobrodružstvím. více

31. červenec 2021, zobrazeno 337x

Cvillínské putování

Meteorologové hlásí celý den deštivo. Ale nemusí to být všude, že? A tak znásilňujeme windy.com a hledáme, kde pršet nebude. Krnovsko! Celý den 23°C a bez deště. Jedeme! více

10. červenec 2021, zobrazeno 219x

Pohádkové kešky s Bárou a Tomem

V sobotu máme v plánu navštívit vesničku Lučice, kde si Bára s Tomem našli parcelu k zakoupení. A když už je tam povezeme, spojíme si to s výletem za keškami. Když už jedeme tak daleko, tak ať to stojí za to! více

komentáře: 1

5. červenec 2021, zobrazeno 786x

Prvky na Valašsku

Je sváteční pondělí a my slavíme Cyrdu a Méďu v našem duchu - výšlapem do přírody. Marcelka navrhuje odlovit sérii chemických prvků kousek od Rožnova. více

4. červenec 2021, zobrazeno 225x

Přírodní památka Libotín

Je druhý den čtyrdenního pracovního volna a venku je nádherně. Využíváme tuto parádní kombinaci a vyrážíme na výlet. Poprvé se vydáváme kousek od Šternberka na Přírodní památku Libotín. více

27. červen 2021, zobrazeno 240x

Opakování ve Fulneku

Je neděle dopoledne a venku je parádní pařák. Máme v plánu natrhat lipový květ na zimu a tak vyrážíme do oblíbeného Fulneku. Snad se poštěstí. více

20. červen 2021, zobrazeno 250x

Pátý element u Tábora, hrad Kámen

Dnes máme poslední den dovolené. Ten je vždy takový smutný, že něco končí. Ale nekončí - vždy něco nového začíná. Včerejšek už byl, zítřek ještě není, jediné co opravdu je, je dnešek! více

19. červen 2021, zobrazeno 235x

Hradišťský vrch, Červené blato a Kraví Hora

A je tady předposlení den naší dovolené. Dnes máme více toulací - méně keškový den s odpoledním setkáním s dalšími kamarády u dobré večeře. Jo a ještě rozhlednový den! více

17. červen 2021, zobrazeno 244x

K Budějicím na koření a letadla + Maso a Ptačí

A je tady první společný den s Marcelkou a Lumírem. V plánu je vyrazit kousek za České Budějovice (směrem od Jedovar) a odlovit celkem tři série keší. více

16. červen 2021, zobrazeno 213x

Kešky u Českého Krumlova

Včerejší večer jsme usnuli jak miminka. Původně jsme chtěli zjistit, jak je v Jedovarech v noci tma a ticho. Ale to jsme nedali! Usnuli jsme ještě před setměním! více