DOLOMITY 2006

Již loni jsme snili o návštěvě Dolomit. Rodinné důvody nám ale znemožnily zajistit si zájezd včas, a když už to bylo možné, bylo pozdě. Letos jsme vyčkávali katalog cestovní kanceláře Juhasz a obratem si šli objednat náš sen. Navštívíme DOLOMITY!

Z Ostravy vyjíždíme v 19:30. Jedeme klasickou zájezdovou Karosou, snad do ní nebude pršet - což jsme již minule zažili.... Podle nových předpisů musí řidiči co 3 hodiny zastavit a 30 minut odpočívat.  A tak se cesta zbytečně prodlužuje. Na hranicích jsme až o půl čtvrté ráno. Projíždíme Rakousko, Německo, opět Rakousko a nakonec vjíždíme do Itálie. V 5.55 ráno zastavujeme u Mond See, a jdeme se podívat na vyhlídku.

Sobota 15. 7. - den první a neděle 16. 7. -den druhý

Historie se opakuje - stejně jako před pár lety, kdy jsme tudy jeli do Švýcarska, zrovna vychází slunce a ozáří protější kopce. Podaří se mi udělat jednu panoramatickou fotku. Po posledním záběru se slunce schová za mraky a je pryč.

Pak pokračujeme v jízdě k našemu cíli. Probouzím se až v Brixenu, a už to je kousek k cíli. Do Val Gardeny přijíždíme o půl jedenácté. Ubytujeme se v penzionu Dumbria a o půl dvanácté se vydáváme na druhý penzion - Insam, kde máme pozdní snídani. Po jídle máme ještě krátký odpočinek a potom se vydáváme na první sandálový výlet.

Neděle 16. 7. 2006 - den druhý, Val Gardena

Pondělí 17. 7. 2006 - den třetí, Passo Gardena, Passo Cier, Sass Ciampac

Úterý 18. 7. 2006 - Pass Porsoi - Sass Pordoi

Středa 19. 7. 2006 - Padone, Fedaia

Čtvrtek 20. 7. 2006 - Sassolungo

Pátek 21. 7. 2006 - Col Raiser

Sobota 22. 7. 2006 - Passo Gardena

Dovolená v Dolomitech je za námi, uteklo to zase jako voda. Jsme utahaní, ale spokojení.

Já osobně

Tato fotka tu je pro ty škarohlídy, kteří mi nevěřili, že jsem tam vůbec byl :o))

zpět do postřehy z cest

Vytisknout stránku Vytisknout stránku17. 12. 2008, 18:35, zobrazeno 10158x, dnes 2x