Zápisky z našich krátkých výpadů do přírody, za poznáním a krásami okolí...

5. září, zobrazeno 58x

Hory Krušné

Je tady konec prázdnin a my potřebujeme vypadnou z práce a odpočinout si. Původně chceme navštívit Slovinsko, ale covidové restrikce a stav věcí to mění. více

15. srpen, zobrazeno 121x

Nejvýchodnější místo ČR

Dnešní neděle má patřit mezi nejteplejší dny srpna. Venku má být i více než 32° C. Nám se ale nechce sedět doma. Proto vyrážíme alespoň na krátký výpad. více

komentáře: 1

8. srpen, zobrazeno 93x

Chřiby - den druhý

Dnes máme druhý - když budu počítat páteční večer tak třetí - dárkový den v Chřibech. Zbývá nám cesta domů, ale i ta může být dobrodružná. více

6. srpen, zobrazeno 76x

Keškovací Chřiby

Narozeninové dárky můžou být různé. Od Marcelky a Lumíra dostávám výlet na jih Moravy. A tak v pátek večer vyrážíme za dobrodružstvím. více

31. červenec, zobrazeno 72x

Cvillínské putování

Meteorologové hlásí celý den deštivo. Ale nemusí to být všude, že? A tak znásilňujeme windy.com a hledáme, kde pršet nebude. Krnovsko! Celý den 23°C a bez deště. Jedeme! více

10. červenec, zobrazeno 83x

Pohádkové kešky s Bárou a Tomem

V sobotu máme v plánu navštívit vesničku Lučice, kde si Bára s Tomem našli parcelu k zakoupení. A když už je tam povezeme, spojíme si to s výletem za keškami. Když už jedeme tak daleko, tak ať to stojí za to! více

komentáře: 1

5. červenec, zobrazeno 183x

Prvky na Valašsku

Je sváteční pondělí a my slavíme Cyrdu a Méďu v našem duchu - výšlapem do přírody. Marcelka navrhuje odlovit sérii chemických prvků kousek od Rožnova. více

4. červenec, zobrazeno 73x

Přírodní památka Libotín

Je druhý den čtyrdenního pracovního volna a venku je nádherně. Využíváme tuto parádní kombinaci a vyrážíme na výlet. Poprvé se vydáváme kousek od Šternberka na Přírodní památku Libotín. více

27. červen, zobrazeno 90x

Opakování ve Fulneku

Je neděle dopoledne a venku je parádní pařák. Máme v plánu natrhat lipový květ na zimu a tak vyrážíme do oblíbeného Fulneku. Snad se poštěstí. více

20. červen, zobrazeno 58x

Pátý element u Tábora, hrad Kámen

Dnes máme poslední den dovolené. Ten je vždy takový smutný, že něco končí. Ale nekončí - vždy něco nového začíná. Včerejšek už byl, zítřek ještě není, jediné co opravdu je, je dnešek! více

19. červen, zobrazeno 58x

Hradišťský vrch, Červené blato a Kraví Hora

A je tady předposlení den naší dovolené. Dnes máme více toulací - méně keškový den s odpoledním setkáním s dalšími kamarády u dobré večeře. Jo a ještě rozhlednový den! více

17. červen, zobrazeno 64x

K Budějicím na koření a letadla + Maso a Ptačí

A je tady první společný den s Marcelkou a Lumírem. V plánu je vyrazit kousek za České Budějovice (směrem od Jedovar) a odlovit celkem tři série keší. více

16. červen, zobrazeno 58x

Kešky u Českého Krumlova

Včerejší večer jsme usnuli jak miminka. Původně jsme chtěli zjistit, jak je v Jedovarech v noci tma a ticho. Ale to jsme nedali! Usnuli jsme ještě před setměním! více

15. červen, zobrazeno 56x

Za LABkami do Českých Budějovic

Je ráno po páté hodině a my se budíme - dovolená, nedovolená. Nebo právě proto, že je dovolená? Musíme si ji totiž pořádně užít! více

14. červen, zobrazeno 68x

Makové pole a Jaroměřice nad Rokytnou

Dnes je první den naší dovolené. Nakládáme kufry do nového vozítka a vydáváme se na cestu do našich milovaných jižních Čech. Cílem dnešního dne je návštěva rodiny v Třeboni. více