Zápisky z našich krátkých výpadů do přírody, za poznáním a krásami okolí...

5. květen 2018, zobrazeno 1802x

Bordovické srdce

Po včerejším narozeninovém výšlapu do Javorníků okořeněném traktoriádou, chceme využít i neděli. Vždyť je tak špičkové počasí, na jaké jsme se celou zimu těšili! více

5. květen 2018, zobrazeno 2104x

Valachy - Zděchov a traktoriáda

Od Jančiných kulatin se vyvinul krásný zvyk - na narozeniny se vozí oslavenec na výlety. Dva dny pře Jančinými (21. 4. 2018) nás berou Marcelka s Lumírem na oslavný výlet na Valachy... více

14. duben 2018, zobrazeno 2584x

Chřiby - Brdo, Bunč

Jaro je v plném proudu. Po stále zuby nehty se držící dlouhé zimě najednou vše začíná překotně kvést. A to my nemůžeme sedět doma! V sobotu zalitou sluncem - 14. dubna 2018 - vyrážíme se Stáňaty směr Jižní Morava. Před námi je rozhledna Brdo a její okolí. více

14. duben 2018, zobrazeno 1659x

Litovelské Pomoraví 2018

V sobotu 7. 4. 2018 se nás velká parta vydává zkontrolovat, zda ještě v Litovli u Moravy rostou bledulky. Loni jsme potkali les plný bílých něžných kvítků, letos ale počasi nepřeje. A tak jsme zvědaví... více

14. duben 2018, zobrazeno 1784x

Velikonoční Orličky

Jak se už stává tradicí - toto je již třetí ročník, schází se celá Jančina rodina o Velikonocích na jednom místě. Letos se akce koná v Říčkách v Orlických horách v termínu od 29. 3. do 2. 4. 2018. Scházíme se v hojném počtu a v dobrém rozmaru. více

31. březen 2018, zobrazeno 1688x

Karlovy Vary a okolí

Vyrážíme na druhou stranu republiky prozkoumat námi ještě nenavštívená místa. Děkujeme dětem za krásný dárek a za to, že nás zastoupí v práci. Tak si to užijeme! více

19. březen 2018, zobrazeno 2047x

Zmrzlá Zoo Lešná

Nějakou dobu si říkáme, že se zajedeme podívat do ZOO v Lešné. Byli jsme tam kdysi s dětmi, ale to je už hodně dávno. A tak v neděli, 25. 2. 2018 padne rozhodnutí - JEDEME! více

11. únor 2018, zobrazeno 2352x

Rozhledny Hraniční vrch a Vyhlídka

V minulosti jsme v okolí Krnova navštívili rozhledny v Úvalně a na Cvilíně. Máme ale ještě mezery... A tak to jdeme napravit. Jako průvodce se nám nabídne Lucinka - zdejší rodačka, a tak toho využíváme. více

13. prosinec 2017, zobrazeno 1506x

Relax v Luhačovicích

Jsme rádi za každý svátek, kdy nemusíme do práce. Tentokrát se nám podařilo uctít 17. listopad 2017 návštěvou Luhačovic v doprovodu přátel z Třeboňe. více

10. prosinec 2017, zobrazeno 2842x

Barania Gora - Polské Beskydy

Uběhl týden od posledního výšlapu na Bobek a my chceme ještě stihnout krásné počasí tohoto podzimu. Máme smůlu - s příchodem víkendu se počasí kazí a my musíme přijmout to, co nám příroda nabízí. Jedeme do Polska, zdolat kopec s názvem Barania Gora - 1 220 m n. m. více

komentáře: 2

10. prosinec 2017, zobrazeno 1477x

Z Bílé na Bobek

Je půlka října a já se už druhý týden trápím s nejhorší chlapskou nemocí. Postihla mne rymečka a další příznaky. Čtyři dny ležím doma a pak padne i Tom a já musím rychle nazpět do práce. Ale přeci nebudu sedět o víkendu doma! více

komentáře: 2

7. prosinec 2017, zobrazeno 1975x

Svatomartinská husa v Beskydech II

Je to přesně rok, co jsme se sešli v Bordovicích, oslavili Martina dobrou husou a mladým vínem a založili tradici. Snad dlouhodobou...
Takže je sobota 11. 11. 2017 a my se po roce znovu scházíme s dobrými kamarády na posezení nad lahůdkami a na dobrém pokecu... více

28. listopad 2017, zobrazeno 1506x

Komonec

Všude kolem prší. Celá Severní Morava je mokrá a my chceme jít ven. Co s tím? Marcelka sleduje meteoradar a hlási - na jihu prší až odpoledne!!!!

28. listopad 2017, zobrazeno 2266x

Písečný přesyp u Vlkova

Koncem poslední doby ledové byla z říčních nánosů vyvátá jemná zrnka písku. Na mnoha místech vznikly písečné duny, které časem zarostly lesem. Pouze na Slepičím vršku zůstaly odkryté. více

28. listopad 2017, zobrazeno 1776x

Syrákov - Vartovna

Jaro je v plném proudu. V sobotu 3. 6. 2017 jedeme na průzkum rozhledny Vartovna. Jedeme do Vsetína a pak dolů směrem na Vizovice. více