Dokumenty

21. 9. 2022 - Cesta na dovolenou ve Středohoří

15. září, zobrazeno 125x

Kašperské Hory, Filipova Huť, Modrava

Dnes opět hlásí extrémní teploty přesahující třicítku. Třicítky na Šumavě? To už je co říci, když tady jsou i v srpnu dny, kdy teploty klesají pod nulu. více

11. září, zobrazeno 139x

Menhiry pod Javorníkem

Dnes má být opět extra horko a tak se rozhodujeme prozkoumat všechny menhiry rozházené ve svahu Javorníku. Budeme pod korunami stromů a vedru tak unikneme. více

11. září, zobrazeno 126x

Vodní hrad Švihov, Plzeň

Brzo ráno nás probouzí Jituška se Slávkem, kteří se balí a vyrážejí domů. Jituška zůstává v Budějicích v práci a Slávek nastupuje o dva dny později. Zůstali jsme sami. více

11. září, zobrazeno 128x

Chalupská slať, Kvilda, Vydra

Dnešní den chceme věnovat vzpomínání. Máme v plánu navštívit naše milovaná místa -  Kvildu, Chalupskou slať a samozřejmě Vydru. více

11. září, zobrazeno 134x

Královský kámen, Javorník

Dnes se vydáváme k menhiru Měsíční kámen a pak chceme navštívit rozhlednu na Javorníku. Už jsme tu kdysi s dětmi byli, ale moc si na to nevzpomínáme. Snad jen z pár fotek. více

27. srpen, zobrazeno 149x

Hrad Kašperk

Ráno svítí sluníčko a vypadá to, že bude parádní teplo. Rozhodujeme se pěkného počasí využít pro výstup na hrad Kašperk, který je vidět ze všech stran, jen od nás ne :) více

27. srpen, zobrazeno 144x

Strašín

Ač je již po šesté večer a nad hlavou se nám honí černé mraky, rozhodujeme se nepromarnit první den naší dovolené a vyrážíme na procházku. Scházíme z kopce přes Nezdice dolů do Strašína, kde se stoupáním v lese vyšplháme ke kostelíku Narození Panny Marie. více

14. srpen, zobrazeno 180x

Večerní zteč hrádku Oltářík

Ač máme za sebou více než 400 km v autě, odpolední procházku po Nymburce, snahu odlovit co nejvíce okresů cestou a pak ubytování, a i přesto, že je již po osmé hodině večerní, nechce Janka zůstat doma. "Jdeme na procházku" prohlašuje. více

26. červen, zobrazeno 202x

Na soutoku u Mělníka a potkali se u Kolína

Tak a je to tady. Sotva jsme si tady zvykli a začínáme se cítit odpočinutější, je tady poslední den a dlouhá cesta nazpět do reality všedních dnů. Ale i dnešek si chceme užít, co to půjde. více

25. červen, zobrazeno 187x

Panenský Týnec, Perúc a Libochovice

Tak a je to tady. Počasí se nadobro zkazilo. Tedy přírodě ten déšť moc přeji, potřebovala ho opravdu súrně, ale nám, turistům to moc radosti nedělá. více

24. červen, zobrazeno 168x

Zbytky hrádku Skalka a zřícenina hradu Košťálov

Dnes už nám počasí nemá přát. Včera bylo sice extra horko, ale nepršelo. Dnes nám rosničkáři už slibují deště více - hlavně po poledni by měly přijít bouřky a přívalové deště. více

23. červen, zobrazeno 191x

Tajuplný Házmburk

Po zdolání Řípu severní stěnou, přehřátí se a "hrůzosestupu" z této ani ne tisícovky se přesunujeme k dalšímu cíli. Tím je ze všech stran krásně vidtelný hrad s názvem Házmburk. více

23. červen, zobrazeno 190x

Severní stěnou na Říp!

Je tady ráno a nás budí sluníčko - to bude krásný den! Zítra už ale hlásí přeháňky a tak se rozhodujeme udělat si dlouhý den s velkou výpravou - zdoláme severní stěnou Říp! více